«فریدون یاسمی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه، پس از راستی‌آزمایی خانوارهای نفت سفید سوز با هماهنگی سازمان‌های ذیربط، تعداد این خانوارها از ۷۳ هزار به ۵۷ هزار خانوار رسیده است، گفت: این اقدام در راستای بازنگری و توزیع کالابرگ با کارت‌های بانکی انجام شد.

به گفته وی، طرح الکترونیکی توزیع نفت سفید، پس از راستی آزمایی از خانوارهای واجد شرایط و براساس صحت اطلاعات خانوار با همکاری واحدهای ذیربط انجام شده است.

یاسمی با بیان اینکه، نفت سفید در منطقه کرمانشاه از روز شنبه ۳۰ فروردین ماه ۹۹ به صورت الکترونیکی توزیع خواهد شد، افزود: در راستای توزیع نفت سفید به خانوارهای فاقد اشتراک گاز، این طرح از طریق زیرساخت‌های بانکی در این منطقه به اجرا درآمده است.

وی اظهارداشت: اکنون ۴۳۳ فروشندگی در منطقه کرمانشاه به سامانه مورد نظر متصل و آماده ارایه خدمات به خانوارهای فاقد گاز هستند.

او هدف از اجرای این طرح را، افزایش رفاه مصرف‌کنندگان نفت سفید و جلوگیری از توزیع و عرضه خارج از شبکه این فرآورده عنوان کرد.

به گفته وی، سایر شهروندانی که اطلاعات خود را در سامانه‌ ثبت نکرده‌اند، می توانند با مراجعه تدریجی به نواحی ۶ گانه این شرکت و با ارایه مستندات کافی نسبت به ثبت مشخصات خانوار در سامانه اقدام کنند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد.

هم اکنون بیش از ۹۹ درصد خانوارهای شهری با گازرسانی به ۲۸ شهر و ۷۱ درصد خانوارهای روستایی با گازرسانی به بیش از هزار و ۳۲۱ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.