روابط عمومی پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه گزارش داد، در این مراسم از زحمات امیر سرتیپ دوم خلبان «حشمت الله آزادی فر» فرمانده پیشین این پایگاه تقدیر و سرهنگ خلبان «غلامرضا ضمیری شایان» به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ فرهاد آریانفر فرمانده منطقه عملیاتی ارتش در غرب کشور و سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه حضور داشتند.

سرهنگ شایان پیش از انتصاب به این سمت، در پست های فرماندهی پایگاه ششم هوانیروز در تبریز و جانشین معاونت نیروی انسانی هوانروز خدمت کرده است.

پایگاه یکم کرمانشاه مهمترین پایگاه عملیاتی هوانیروز در کشور است، که در دوران دفاع مقدس نقش مهمی برای ایستادگی در مقابل نیروهای بعثی داشت.

اکنون در این پایگاه انواع بالگردهای پشتیبانی، ترابری و هجومی به منظور حفاظت از مرزهای غربی کشور و امدادرسانی به مردم آماده به کار هستند.

براساس اعلام فرماندهان پیشین پایگاه یکم هوانیروز عملیات های همچون تعمیر و نگهداری و ارتقا توان بالگردها در این پایگاه توسط متخصصان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.