سردار «علی اکبر جاویدان» عصر یکشنبه در حاشیه نظارت بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و بازدید از راه های استان کرمانشاه اظهارداشت: از مجموع این خودروها، ۷۱۸ دستگاه اعمال قانون و مبلغ پنج میلیون ریال جریمه نقدی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: بخش دیگری از طرح فاصله گذاری اجتماعی مربوط به توقیف یک ماهه خودروهای متخلف است که تاکنون ۲۶۳ خودرو روانه پارکینگ شده اند.

سردار جاویدان یادآورشد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۳۱ نقطه استان کرمانشاه با حضور ماموران پلیس راه، راهور و انتظامی اجرایی می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: از دیگر اقدامات پلیس در این راستا عودت ۳۳ هزار و ۹۱۸ دستگاه خودرو به مبداء خود و ممانعت از ورود و یا خروج آنها بوده است.

وی با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی از جمعه هشتم فروردین آغاز شده، افزود: این طرح قرار است تا روز چهارشنبه ۲۰ فروردین تداوم یابد و پلیس به عنوان مجری اجرای آن، قاطعانه عمل خواهد کرد.

سردار جاویدان با تاکید بر اینکه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا اولویت اول کشور در روزها و هفته های جای است، گفت: همه ما در این خصوص مسوول و موظف به اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

رییس پلیس استان کرمانشاه، غلبه بر کرونا و مهار و کنترل این بیماری را نیازمند مشارکت جمعی آحاد مختلف مردم دانست و گفت: تا زمانی که عموم شهروندان، مسئولان را در اجرای طرح های مقابله ای همراهی نکنند نمی توان کار خاصی از پیش برد.

وی در پایان از همکاری و همراهی اکثر مردم با پلیس در راستای اجرای طرح های فاصله گذاری اجتماعی و همچنین ممنوعیت های ایجاد شده طی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین برای حضور در تفرجگاه ها قدردانی و ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد کنترل و مهار کرونا باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.