«صیدمحمد قاسمی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا از تشدید مقابله با کرونا به منظور حفظ سلامت جامعه خبر داد و افزود: دام و طیور غیربهداشتی روستای برف آبادعلیا و سطح‌شهر کشف و معدوم شد.

رییس اداره دامپزشکی اسلام آبادغرب با بیان اینکه اکیپ مشترک شامل کارشناسان این اداره و ارگان های ذی ربط مقابله با بیماری کرونا طی بازرسی از اماکن پلمب شده، مقادیری دام غیرمجاز کشف و شناسایی کردند، گفت: اقدامات نظارتی از اوایل سال جاری شدت گرفته است و موارد با حضور نماینده های اعزامی معدوم سازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ‌بازدید ‌به عمل ‌آمده در روزهای اخیر ‌از واحدهای ‌کشتار غیرمجاز ‌دام‌ و طیور شهرستان‌ اسلام آبادغرب که دستور ‌ پلمب آن ها صادر و اجرا  ‌شده‌ است، کشتار غیربهداشتی یک رأس ‌گوسفند در روستای برف آبادعلیا کشف‌ و به‌ طریق ‌بهداشتی‌ معدوم و با متخلفان برخورد شد.

وی افزود: متخلفان ‌بهداشتی ‌در روستای ‌برف ‌آباد علیا ‌و سطح ‌شهر اسلام آبادغرب که کشتار ‌غیرمجاز ‌مرغ ‌زنده ‌و دام را داشتند با حکم ‌دادستان‌ این شهرستان به مراجع قضایی معرفی شدند.

قاسمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تدابیر شدید مقابله با کرونا و لزوم همکاری شهروندان، یادآور شد: در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بازدیدهای ‌شبانه‌ از انبارهای‌ توزیع‌ مرغ‌ برف آباد علیا و سطح شهر اسلام آبادغرب انجام می‌شود.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان اسلام آبادغرب به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها و... در این شهرستان اشاره و تاکید کرد: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس ۱۵۱۲ و پل ارتباطی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

شهرستان اسلام آبادغرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.