منصور کاکایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۶ مرکز ثابت و ۶ مرکز سیار در شهرستان سرپل ذهاب برای این منظور اختصاص یافته که پرتقال با قیمت هرکیلوگرم پنج هزار و ۵۰۰ تومان و سیب درختی با قیمت هرکیلوگرم پنج هزار و ۹۰۰ تومان به شهروندان عرضه می شود.

وی اظهار داشت: ۱۰۰ تن پرتقال و ۵۰ تن سیب درختی تامین و ذخیره سازی شده و به نسبت تا پایان تعطیلات نوروز به صورت روزانه بین شهروندان سرپل ذهاب توزیع می شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل ذهاب گفت: کار نظارت و بازرسی بر بازار و واحدهای صنفی در شهرستان به طور مستمر انجام می شود و با هرگونه تخلفی به شدت برخورد می شود.

کاکایی همچنین از نظارت بر اغذیه فروشی ها و همچنین مراکز عرضه شیرینی و مواد پروتئینی و نانوایی ها در سطح شهر خبرداد و اضافه کرد: موازین بهداشتی از سوی واحدهای صنفی مختلف باید به طور جدی در راستای مقابله با سرایت ویروس کرونا رعایت شود و در این رابطه با هیچ کس تعارف نداریم.

 وی همچنین از تمامی واحدهای صنفی عرضه اقلام غیرضروری در سرپل ذهاب که نسبت به تعطیلی واحد خود به صورت خودجوش برای مقابله سرایت کرونا اقدام کرده اند قدردانی کرد و به مردم توصیه کرد که با ماندن در خانه در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مشارکت کنند.

او همچنین از مردم خواست، هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی مشاهده شده را از طریق شماره ۱۲۴ به اطلاع اداره صنعت، معدن و تجارت یا اتاق اصناف شهرستان برسانند تا نسبت به برخورد با آن ها اقدام شود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت در مجموع سه هزار و ۷۰۰ واحد صنفی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.