پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از سرهنگ «فضل الله شیری» اعلام کرد: این طرح در طول پنج خیابان و بلوار پرازدحام شهر کرمانشاه طی روزهای چهارشنبه ۲۸ و پنجشنبه ۲۹ اسفند اعمال می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس، طرح زوج و فرد در طول خیابان بلوار گل ها از میدان معلم تا انتهای شهرک آبادانی و مسکن، طول بلوار ۴۰ متری شهرک دولت آباد و خیابان مدرس از میدان آزادی تا سه راه شورا اجرا می شود.

سرهنگ شیری تصریح کرد: همچنین این طرح در خیابان جلیلی، شهدای اشک تلخ و شریعتی از تقاطع جلیلی تا سه راه لشکر و بلوار کوهساری و افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه نیز به مرحله اجرا در می آید.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه زمان اجرای طرح ویژه زوج و فرد را هشت صبح تا ۲۰ اعلام کرد و گفت: روز چهارشنبه خودروهایی که آخرین رقم سمت راست پلاک آنها زوج و روز پنجشنبه خودروهایی که آخرین رقم سمت راست آنها فرد است می توانند از خیابان های مشمول طرح تردد کنند.

وی تاکید کرد: در محل های یادشده هرگونه ورود، تردد و توقف ممنوع و رانندگان متخلف علاوه بر اینکه با جریمه روبرو شده خودروی آنها نیز از محدوده طرح خارج خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.