پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور روز چهارشنبه به نقل از سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد؛ تاکنون صحت انتخابات ۱۷۱ حوزه انتخابیه به تایید مراجع قانونی رسیده و صحت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که دوم اسفندماه امسال برگزار شد در حوزه های انتخابیه کرمانشاه، «قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب» و همچنین «کنگاور، صحنه و هرسین» تایید و به وزارت کشور واصل شده است.

از مجموع ۲۳۲ هزار و ۴۷۲ رای ماخوذه صحیح در حوزه انتخابیه کرمانشاه؛ عبدالرضا مصری با کسب ۹۵هزار و ۶۱ رای و محمد رشیدی با ۵۷ هزار  و ۱۷۰ رای به عنوان ۲ منتخب مردم کرمانشاه شناخته شدند و سلمان محمدی بابازیدی  با ۴۰ هزار و ۱۵۷ رای و ابراهیم عزیزی با کسب ۳۹ هزار و ۴۹۵ رای نیز به مرحله دوم راه یافتند.

 در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب؛ از مجموع ۸۲ هزار و ۹۸۷ رای ماخوذه، شهریار حیدری با کسب ۲۷ هزار و ۸۰۱ رای، به عنوان منتخب مردم در این حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

 در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین نیز از مجموع ۱۱۱ هزار و ۵۹۶ رای ماخوذه علی رضایی با کسب ۳۶ هزار و ۶۶ رأی به عنوان منتخب به خانه ملت راه یافت.

حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب و حوزه کنگاور، صحنه و هرسین نیز هر یک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.