امید مجیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۰ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال از بودجه مصوب شهرداری روانسر تحقق یافته است، افزود: این رقم بودجه از محل اعتبارات تخصیص یافته استانی و ملی، اخذ عوارض های صدور پروانه ساختمان و فروش اموال محقق شده است.

وی تصریح کرد: در بودجه پیشنهادی و مصوب شده شهرداری روانسر، اعتبارات استانی ۷۰ میلیارد ریال پیش بینی شده که تاکنون ۸۵۰ میلیون ریال آن اختصاص یافته است.

شهردار روانسر با بیان اینکه از محل فروش اموال ۵۵ میلیارد ریال درآمد پیش بینی شده که ۲۱ میلیارد آن محقق شده اظهار داشت: ۳۸ درصد این رقم در راستای تسویه بدهی های شهرداری و ۶۲ درصد دیگر نیز برای اجرای پروژه های عمرانی هزینه شده است.

مجیدی ادامه داد: ۲۰ ریال پیش بینی دریافت اعتبارات از محل ارزش افزوده دارایی استان بوده که خوشبختانه به طور کامل وصول شده است.

وی اضافه کرد: از محل درآمدهای جاری شهرداری شامل اخذ عوارض ها، صدور پروانه ساخت و تفکیک اراضی دارای کاربری مسکونی و فروش اموال مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال پیش بینی شده که ۷۵ میلیارد آن تحقق یافته است.

شهردار روانسر تاکید کرد: تدوین بودجه شهرداری ها باید واقع بینانه و مبتنی بر رعایت اولویت ها و بازگشت خدمات به شهروندان باشد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.