سرهنگ «محمد حیدری» روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، عنوان کرد: با توجه به بارش هایی که روز گذشته در سطح استان آغاز شده است، اکنون تمام جاده های کرمانشاه لغزنده هستند.

وی با تاکید بر اینکه تردد در جاده‌های اورامانات، دالاهو و گردنه پاتاق تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است، گفت: علاوه بر بارش برف در این مناطق، به دلیل سرمای هوا سطح جاده ها یخ زده است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ راه اصلی در سطح استان بسته نیست، عنوان کرد: تنها برخی راه های روستایی بسته است که نیروهای راهداری در حال بازگشایی مسیرها هستند.

حیدری افزود: در برخی از محورهای استان که در کنار رودخانه قرار دارند همچون محور کرمانشاه به بیستون و کرمانشاه به کامیاران شاهد مه گرفتگی هستیم که در این محورها رانندگان باید با استفاده از چراغ مه شکن حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید از سفرهای غیرضروری جلوگیری کرد، گفت: از رانندگان تقاضا می شود با توجه به وضعیت لغزندگی جاده ها حتی المقدور از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

رییس پلیس راه کرمانشاه با بیان اینکه نیروهای راهداری در حال پاشیدن شن و نمک در سطح جاده ها هستند، توضیح داد: محور پاوه به سمت سروآباد هم به علت بارش برف مسدود شده و از تردد خودروها در آن به دلیل احتمال سقوط به دره جلوگیری می شود.

به گفته حیدری، اکنون ۶۵ تیم گشتی محسوس و نامحسوس محورهای استان کرمانشاه را پوشش می‌دهند.

وی افزود: همچنین توصیه می‌شود رانندگان حتما پیش از حرکت از سلامت فنی خودروی خود اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۳ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

این استان بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.