هدایت حاتمی عصر پنجشنبه به همراه قبادی مدیرکل دفتر جذب سرمایه‌گذاری و محمدی مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان در بازدید از مراکز شماره یک و ۲ فنی و حرفه‌ای کرمانشاه افزود: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که می‌توان با اجرای آن یک جوان تحصیلکرده را به یک تحصیلکرده‌ی دارای مهارت تبدیل کرد که بتواند بدون‌ چشمداشت به کارهای دولتی، بااستفاده از مهارت خود مشغول کار شود همین طرح مهارت اندوزی است که در مراکز فنی و حرفه‌ای انجام‌می‌شود. 

وی به اهمیت شناسایی نیازهای جدید و آینده‌ی جامعه اشاره کرد و افزود: به طور قطع در آینده نیازهای جدیدی به وجود می‌آید و ما باید با علم به این موضوع، به آموزش‌ مهارت‌های لازم بپردازیم و افراد ماهر را تربیت کنیم و به همین منظور، اداره فنی و حرفه‌ای  مسوول نیازسنجی آینده جامعه، آموزش افراد و مهارت اندوزی به آنها را بر عهده دارد.

معاون استاندار کرمانشاه از طرح‌های ایجاد و توسعه کارگاه‌های تولید پوشاک، تولید کفش و کارگاه آموزش مکانیکی و صافکاری مراکز فنی و حرفه ای بازدید کرد.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از ۱۵۰ هزار نفر بیکار است که هر سال هفت هزار و ۵۰۰ نفر به این تعداد افزوده می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.