«علی اکبر علیی» روز چهارشنبه در نشست تشکیل کمیته تکریم ارباب رجوع که در محل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: در راستای ابلاغ دفتر ریاست جمهوری مبنی بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع این طرح نیز در استان کرمانشاه آغاز شده است.

وی با اعلام تشکیل کمیته های زیرمجموعه این طرح، توضیح داد: هشت کمیته در زیرمجموعه طرح تکریم ارباب رجوع تشکیل شده اند که هر کدام از ارگان‌ها با توجه به شرح وظایف خود مسوُولیت یک کمیته را بر عهده دارند.

معاون اداره کل بازرسی استانداری کرمانشاه گفت: خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در ارگان های دولتی و رسیدگی به خواسته های مخاطبان از جمله مهمترین محورهایی است که در این طرح مورد بررسی قرار می گیرد.

علیی، یکی از ارکان اصلی اجرایی این طرح را نظارت مردم دانست و ادامه داد: مردم به عنوان ناظران ما می توانند در صورت بروز هرگونه تخلف در رسیدگی به خواسته شهروندان موضوع را به بازرسی اطلاع دهند تا به موضوع رسیدگی شود.

وی افزود: در راستای خدمات‌دهی بهتر به شهروندان برای کارکنان دستگاه های اجرای کلاس های آموزشی در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.