حجت الاسلام علی ملکی روز یکشنبه در تجمع راهپیمایان حمایت از اقتدار و امنیت در قصرشیرین در میدان مرزبانی افزود: در روزهای گذشته شاهد رعب و وحشت عده ای از اراذل و اوباش که اموال عمومی را تخریب کردند بودیم که این افراد همگی از اشرار بودند.

وی اظهار داشت: نظام ما یک نظام مردمسالاری دینی است که در آن مردم حق اعتراض و اظهارنظر دارند اما قتل و غارت و تخریب اموال عمومی با اعتراض فرق دارد از این رو افرادی که مرتکب این جرایم شده اند و امنیت را از خانواده ها گرفته بودند باید با آن ها برخورد قاطع قضایی صورت گیرد.

خطیب جمعه قصرشیرین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از تصمیم سران سه قوه در افزایش نرخ بنزین حمایت کردند از این رو مخالفت با ولایت فقیه، مخالفت با قرآن و اسلام و قرار گرفتن در برابر پیامبر (ص) است و اغتشاشگران با بیان مطالب کفرآلود در مقابل نظام اسلامی قرار گرفتند.

او ادامه داد: آشوبگران  از سوی استکبار جهانی آموزش دیده بودند و اقدام های آن ها ضد دینی بود زیرا این افراد آشوبگر اعتقادی به دین ندارند و نسبت به آتش زدن قرآن، مساجد و حوزه های علمیه و تخریب اموال عمومی کردند که همه این ها نشات گرفته از افکار کفرآلود موساد و آمریکایی ها و وهابیت و آل سعود است.

ملکی در ادامه با قدردانی از مردم ولایتمدار قصرشیرین برای حضور در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت گفت: مرزنشینان قصرشیرین هم صدا با دیگر ملت ایران اسلامی ثابت کردند که پای نظام و رهبری ایستاده اند و به تمام کفار آمریکایی و اسراییلی و آل سعود اعلام کردند که به زودی شاهد نابودی آن ها از روی نقشه کره زمین خواهند بود.

                                                                             

راهپیمایی حمایت از اقتدار با حضورگسترذده مرزنشینان قصرشیرین از میدان مهدیه تا میدان مرزبانی برگزار شد و مردم با سردادن شعارهایی حمله آشوبگران و تخریب اموال عمومی را محکوم کردند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.