روابط عمومی کمیته امداد کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از کیومرث رحمتیپور اعلام کرد: هم اکنون بیش از ۹۵ درصد هزینه های درمانی مددجویان کمیته امداد توسط این نهاد تامین می شود.

وی ادامه داد: هم اکنون ۵۶ هزار و ۶۳۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد کرمانشاه، از دفترچه های درمانی بیمه سلامت برخوردار هستند.

رحمتی پور در ادامه از پرداخت کمک هزینه های معیشتی به ۷۲ هزار و ۶۷۴ خانوار مددجوی کمیته امداد کرمانشاه خبر داد و گفت: ۱۶۵ مددکار مجرب نیز کار رسیدگی به وضعیت این خانوارها را برعهده دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کرمانشاه باتاکید بر اینکه این نهاد ۲ کمک معیشت از منابع امدادی و دولتی به خانوارهای تحت حمایت پرداخت می‌کند، افزود: در مهرماه امسال خانوارهای عادی تحت حمایت این نهاد مشمول افزایش ۲۰ درصدی در کمک معیشت نخست شده اند. 

وی یادآوری کرد: کمیته امداد از منابع داخلی امداد ماهانه به خانوارهای یک نفره مبلغ ۶۳ هزار تومان، به خانوارهای ۲ نفره ۷۲ هزار تومان، سه نفره ۸۵ هزار تومان، چهار نفره ۹۸ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر نیز ۱۲۰ هزار تومان پرداخت می کند.

رحمتی پور یادآورشد: کمک معیشت دوم خانوارهای مددجو نیز که از منابع دولتی تامین می‌شود برای خانوارهای یک نفره ۱۰۸ هزار تومان، ۲ نفره ۲۱۵ هزار تومان، سه نفره ۲۸۹ هزار تومان، چهار نفره ۳۸۴ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۴۱۶ هزار تومان است.

این مقام مسئول، همچنین به حمایت‌های ویژه کمیته امداد از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند اشاره کرد و گفت: هم اکنون یک هزار و ۷۱۸ دانشجو و ۱۲ هزار و ۹۳۰ دانش آموز از این حمایت‌ها برخوردار هستند.

وی در پایان به خدمات کمیته امداد در حوزه ازدواج مددجویی نیز اشاره کرد و افزود: حداقل کمک هزینه ازدواج پرداختی ۳۰ میلیون ریال و برای جوانان ساکن در مناطق محروم استان حداکثر تا ۷۲ میلیون ریال افزایش می‌یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.