حجت الاسلام والمسلمین سید سعیدرضا عاملی روز چهارشنبه در حاشیه سفر به کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نگاه رهبری به گام دوم انقلاب نگاهی مطلوب است، ایشان ظرفیت های چهل سال گذشته و مسیرهای پیشرفت را مورد توجه قراد داده اند.
وی افزود: هفت راهبردی که رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید دارند، راهبردهایی برای رسیدن به جامعه ای اسلامی است که ما باید برای رسیدن به آنها از ظرفیت منابع انسانی و سرمایه های اجتماعی استفاده کنیم.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی باتاکید بر اینکه استقرار نظام جمهوری اسلامی یک دستاورد بزرگ برای ملت بزرگ ایران بود که با رای مردم محقق شد، گفت: در شورای عالی انقلاب فرهنگی برنامه های مدونی داریم تا حرکت های دانشگاه در گام دوم انقلاب را مشحص کند؛ هنوز به مرحله اعلام این برنامه ها نرسیدیم امیدواریم هرچه زودتر این برنامه ها اعلام شود.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با فناوری های نوین گفت: فناوری های جدید خود را به انسان نزدیک کرده است از این رو ما از پدیده ای صحبت می کنیم که نفسانیت ندارد و براساس برنامه عمل می کند.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: به عنوان مثال زمانی که دولت الکترونیک مستقر می شود چیزی به نام فساد اداری و کاغذ بازی های اداری از بین می رود.
عاملی تاکید کرد: در محیط دانشگاهی ظرفیت های بسیاری در زمینه فناوری های نوین داریم که باید بتوانیم از آن ظرفیت ها به درستی استفاده کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.