حبیب الله وفایی روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: کل بودجه استان ۲ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومانی است که تاکنون بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به استان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه ۵۶۱ میلیارد تومان مربوط به اعتبارات هزینه ای است، گفت: ۷۹۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مربوط به اعتبارات استانی شامل ارزش افزوده، نفت و گاز و جرایم رانندگی و ۸۰۳ میلیارد تومان مربوط به اعتبارات ردیف‌های متفرقه است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه با بیان اینکه اگر نسبت به برنامه ۶ ماهه بسنجیم، تخصیص اعتبارات عمرانی استان در نیمه اول سالجاری ۸۷ درصد است، توضیح داد: از اعتبارات هزینه ای که ۵۶۱ میلیارد تومان است ۴۶۸ میلیارد تومان آن مجموع حقوق و دستمزد و مزایا و اعتبارات سایر دستگاه‌های اجرایی است که ۵۷ درصد اعتبارات را به ما تخصیص دادند.

وفایی با اشاره به اینکه اعتبارات نفت و گاز کشور پنج هزار میلیارد تومان است، گفت: در سال ۹۹ نیز همین میزان خواهد بود و آنچه تا امروز اعلام شده برای بودجه سال ۹۹ سقف اعتبارات استانی ۱۲ هزار میلیارد تومان است که از این میزان ۵ هزار میلیارد تومات مربوط به نفت و گاز است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.