به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار کرمانشاه در حاشیه افتتاح این پروژه، تکمیل بزرگراه اسلام‌آبادغرب به پلدختر را یک اولویت در توسعه غرب کشور و شاهراهی راهبردی در منطقه عنوان کرد که راه مبادلاتی خوزستان را به این قسمت متصل می‌کند.
وی ادامه داد: حدود ۵۴ کیلومتر از این بزرگراه در استان کرمانشاه واقع شده است که قسمت اعظم آن به اتمام رسیده و تنها حدود هشت کیلومتر باقی مانده است.
بازوند تصریح کرد: بخش اعظم این پروژه در استان‌های ایلام و لرستان واقع شده و هنوز به صورت یک بانده باقی مانده است.
استاندار کرمانشاه افزود: با توجه به اهمیت این پروژه در توسعه استان، از آقای امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری درخواست داریم موضوع تکمیل این بزرگراه مهم را در هیئت دولت مطرح و پیگیری کند.
وی در پایان گفت: تکمیل این بزرگراه در محدوده اسلام آباد - حمیل موجب کاهش ۶۵ درصدی تصادفات در این محور شده که جای تقدیر دارد.

تکمیل بزرگراه اسلام آبادغرب به پلدختر را در هیات دولت پیگیری می کنم
 معاون پارلمانی رییس جمهوری نیز در این مراسم از پیگیری تکمیل پروژه بزرگراه اسلام آبادغرب به پلدختر در هیات دولت خبر داد.
 حسینعلی امیری اظهار داشت: بدون گسترش راه‌های مبادلاتی نمی‌توان به توسعه دست یافت، بنابراین باید تمام حوزه‌ها گسترش یابند تا به یک توسعه همه‌جانبه و متوازن برسیم.
وی در ادامه به حماسه اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: این حماسه در دنیا بی نظیر است و به عرصه‌ای شکوهمند برای به نمایش گذاشتن قدرت، مجد و عظمت اسلام به جهانیان تبدیل شده است.
امیری افزود: کرمانشاه از قدیم‌الایام محل عبور زوار عتبات عالیات بوده است و این جایگاه باید همچنان حفظ شود.
معاون پارلمانی رییس جمهوری همچنین از استاندار کرمانشاه به عنوان مدیری پرتلاش یاد کرد که شب و روز برای توسعه و پیشرفت این استان تلاش می‌کند.

۷۴۵۸/۸۰۶۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.