به گزارش خبرنگار ایرنا، «هوشنگ بازوند» روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت هفته ناجا در ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: در دنیای امروزی هر کشوری که بخواهد به سمت توسعه و پیشرفت قدم بردارد باید از عناصر و زیرساخت های متعددی برخوردار باشد.
وی با بیان اینکه مهمترین مولفه برای رسیدن جوامع به توسعه پایدار، امنیت است، افزود: جمهوری اسلامی در ۴۰ سالی که از حیاتش می گذرد به اقرار دشمنانش هرسال بیشتر از قبل در مدار پیشرفت و توسعه قدم برداشته است.
بازوند گفت: این پیشرفت روز افزون و توسعه عالی در همه سطوح مرهون امنیت پایداری است که در توسط جان برکفان نیروهای مسلح بویژه نیروی انتظامی حاصل شده است.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه امنیت قابل واگذاری نیست، تاکید کرد: برای بدست آوردن آن حتی گاهی اوقات باید انسان از جان خود نیز بگذرد که ماموران جان برکف نیروی انتظامی به خوبی در این راه قدم برداشته و شهدای زیادی را تقدیم کرده اند.
وی با تقدیر از زحمات و تلاش های مخلصانه ماموران نیروی انتظامی، گفت: حضور دلگرم کننده آنها در عرصه های مختلف علاوه بر اینکه به مردم امنیت را هدیه داده، دست مجرمان و خلافکاران را نیز برای رسیدن به مقاصد شومشان کوتاه کرده است.
بازوند در پایان از نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی مدنی یاد کرد و گفت: پلیس را می توان پل ارتباطی میان مردم و دولت دانست و نزدیکی نیروهای انتظامی با اقشار مختلف باعث شده تا مردم مشکلاتشان را با آنها در میان گذاشته و چاره جویی کنند.
عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، فرهاد تجری و احمدصفری عضو مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، پرویز توسلی رئیس کل دادگستری، نعمت الله صادقی دادستان، فضل الله رنجبر فرماندار، سردار سرتیپ پاسدار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و جمعی دیگر از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.