به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دادگستری استان کرمانشاه در سالن همایش انتظار، افزود: اگر مجلس برای اصلاح آن اقدام کند، زمان زیادی طول خواهد کشید، بنابراین بهتر است این موضوع در نشست سران سه قوه مورد بررسی قرار گیرد و اقدام فوری برای اصلاح این قوانین انجام شود.

وی تاکید کرد که قطعا اصلاح این قوانین کمک بسیاری به حل مشکلات صادراتی یک استانی مرزی مانند کرمانشاه خواهد کرد و زمینه رونق اقتصادی این منطقه را فراهم می‌کند.  

 نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در ادامه به پرونده گلیم و گبه اشاره کرد و آن را یکی از پیچیدهترین پرونده‌های قضایی تاریخ استان دانست و گفت: وضعیت این پرونده با سایر پروندهها متفاوت می‌باشد.

بازوند افزود: با توجه به اهمیت این پرونده، در نشست روسای قوای سه گانه کشور حمایتهای خوبی با هدف حل مشکلات این پرونده انجام گرفت.

او تصریح کرد: با کمک‌هایی خوبی که از این طریق صورت گرفت؛ توانستیم بخشی از مطالبات مالباختگان را پرداخت کنیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: از دستگاه قضایی انتظار داریم برای کمک به نهایی شدن این مسئله، یک بار دیگر موضوع این پرونده در نشست سران سه قوه کشور مطرح شود و در صورت انجام این جلسه، حدود 98 درصد از مشکلات پرداخت‌های این پرونده حل می‌شود. 

بازوند همچنین به نقش دادگستری استان کرمانشاه در حل چالشهای استان اشاره کرد و افزود: دادگستری استان هماهنگی و همدلی بسیار خوبی در چالش بزرگ زلزله استان داشت که جای تقدیر دارد.

وی همچنین از همکاری و تعامل دادگستری در بحث وقایع دی ماه سال ۹۶، آسیب‌های اجتماعی بویژه در بحث حمایت از سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی استان در راستای اشتغال داشته است که جای قدردانی دارد.

وی در پایان برای پرویز توسل‌زاده رئیس جدید دادگستری استان کرمانشاه آرزوی موفقیت کرد و خواستار ادامه همکاری‌های سازنده دادگستری با عوامل اجرایی در راستای فائق آمدن بر چالش‌های استان شد.

محمدرضا عدالتخواه پنج سال رییس دادگستری استان کرمانشاه بود و امروز پس از تودیع به عنوان رییس دادگستری استان همدان منصوب شد.

۳۰۳۳/۳۲۰۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.