نرگس یوسفی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: قرار است این طرح با همکاری آموزش و پرورش در همه رشته های ورزشی صورت گیرد تا بهترین نفرات برای اعزام به مسابقات المپیاد ورزشی سال آینده انتخاب شوند.

یوسفی ادامه داد: المپیاد استعدادهای برتر ورزشی از نظر وزارت ورزش و جوانان بسیار حائز اهمیت است چراکه این استعدادها، سرمایه ها و قهرمانان آینده ورزشی کشور هستند.

وی اضافه کرد، براساس هم افزایی با آموزش و پرورش، استعدادها توسط مربیان و با توجه به فاکتورهای موردنظر انتخاب می شوند و برنامه های تمرینی برای آنان در سالن های ورزشی درنظر گرفه می شود.

این مسوول خاطرنشان ساخت، امسال سعی داریم این طرح در همه رشته ها برگزار شود و این مربی است که دانش آموزان را از نظر فنی برای المپیاد سال آینده آماده می کند.

وی به رشد۲۳ درصدی بانوان ورزشکار سازمان یافته در سال گذشته اشاره کرد و افزود: براساس آمار شهرستانی تا به امروز ۵۰ درصد رشد در زمینه تعداد نفرات بانوان ورزشکار سازمان یافته داشته ایم.

به گفته مسئول ورزش بانوان اداره‌کل ورزش‌ و جوانان استان کرمانشاه، سعی داریم تا پایان سال این آمار را بالا ببریم چرا که جذب استعدادهای ورزشی جدید موجب بالارفتن این تعداد می شود.

یوسفی در پایان از وجود ۸۶ باشگاه مختص به بانوان و  ۴۷۸ باشگاه ورزشی مشترک بین بانوان و آقایان در سطح استان خبر داد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از ۳۲۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

۷۴۶۰/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.