به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بامداد امروز (سه شنبه – ۲۶ شهریور) عازم شهر نورسلطان قزاقستان شد تا از روز پنجشنبه ۲۸ شهریور پنجه در پنجه حریفان بیفکند.
رضا افضلی، بهمن تیموری و یدالله محبی کشتی گیران کرمانشاهی هستند که با درخشش در مسابقات و تورنمنت های قبلی و البته پیروزی بر رقبای داخلی در مسابقات انتخابی به عضویت تیم ملی درامده و رهسپار رقابت های جهانی شدند.
افضلی، تیموری و محبی به ترتیب نمایندگان اوزان ۷۴، ۷۹ و ۱۲۵ کیلوگرم ایران هستند تا با حضوری مقتدرانه از اعتبار کشتی کشور در آوردگاه جهانی قزاقستان دفاع کنند.
مسابقات جهانی قزاقستان در حالی برگزار می شود که نفرات برتر این رقابت ها سهمیه حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو به عنوان مهمترین رویداد ورزشی جهان را که تابستان سال آینده برگزار می شود، کسب می کنند.
جنبه گزینشی رقابت های جهانی علاوه بر اینکه بر اهمیت این رقابت ها افزوده، باعث شده تا کشورهای حاضر با بهترین و آماده ترین نفرات خود در این مسابقات شرکت کنند.
اولین کشتی گیر کرمانشاهی که در این رویداد به میدان می رود رضا افضلی کشتی گیر وزن ۷۴ کیلو و سپس یدالله محبی کشتی گیر سنگین وزن کشورمان خواهد بود که در دومین روز مسابقات (جمعه ۲۹ شهریور) با حریفان مسابقه خواهند داد.
بهمن تیموری نیز روز شنبه ۳۰ شهریور باید روی تشک حاضر شده و پنچه در پنجه رقبا برای افتخارافرینی تلاش کند.
سه کشتی گیر کرمانشاهی در صورت راه یابی به دیدارهای فینال یا رده بندی روز بعد از مسابقات دور مقدماتی (۳۰ و ۳۱ شهریور) برای کسب مدال با حریفان مبارزه خواهند کرد.
رضا اطری در ۵۷ کیلوگرم، بهنام احسان پور در ۶۱ کیلو، امیرمحمد یزدانی در ۶۵ کیلو، یونس امامی در ۷۰ کیلو، رضا افضلی در ۷۴ کیلو، بهمن تیموری در ۷۹ کیلو، حسن یزدانی در ۸۶ کیلو، علیرضا کریمی در ۹۲ کیلو، علی شعبانی در ۹۷ کیلو و یدالله محبی در ۱۲۵ کیلوگرم با هدایت غلامرضا محبی نمایندگان کشتی ایران در مسابقات جهانی هستند.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.