به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر روز شنبه در جلسه شورای اداری کرمانشاه که در سرسرای فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، توجه به آموزش و پرورش را زیربنای توسعه هر جامعه ای دانست و افزود: آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند مشکلات خود را حل کند، لذا همه باید به این سازمان کمک کنیم.

رنجبر در ادامه از شهرداری های مناطق مختلف کرمانشاه خواست با لکه‌گیری و آسفالت و تعمیر معابر ورودی و خروجی مدارس به پاکسازی و زیباسازی خیابان های شهر مبادرت کنند و راهنمایی و رانندگی نیز برای روان سازی ترافیک سال تحصیلی برنامه ریزی لازم را انجام دهد.

وی در ادامه یکی از برنامه های سال جاری با توجه به تورم و گرانی ها، را توزیع لوازم التحریر ارزان قیمت بین دانش آموزن زیرپوشش اداره بهزیستی و کمیته امداد عنوان کرد.

رنجبر همچنین یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی را مبارزه با بی سوادی عنوان کرد و بیان داشت: ۸۵ درصد افراد بین ۱۰ تا ۴۹ سال شهرستان کرمانشاه باسواد هستند که جای تقدیر دارد.

ایجاد ۱۲ هزار شغل خالص تعهد شهرستان کرمانشاه در سال ۹۸ است

فرماندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به سند اشتغال کرمانشاه اشاره کرد و گفت: ادارات این شهرستان در راستای کمک به ایجاد اشتغال استان ۱۲ هزار شغل خالص را تعهد کرده اند که همه این شغل ها باید در بخش خصوصی بوجود بیاید و استخدام دولتی نیست.

رنجبر با بیان اینکه ادارات باید اشتغال ایجادی خود را حتما در سامانه رصد ثبت کنند، اظهار داشت: شهرستان کرمانشاه در بحث اشتغال پایدار روستایی ۹۰ میلیارد تومان تاکنون جذب کرده است.

او اشتغال را یکی از دغدغه های اصلی مسئولان و جامعه عنوان کرد و گفت: شهرستان کرمانشاه از سهم ملی اشتغال ۱۰۵ میلیارد تومان برای ۱۸۱ طرح اشتغالزای شناسنامه دار و پایدار جذب کرده است.

رنجبر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به بازگشایی مرز خسروی و در پیش بودن مراسم بزرگ اربعین اشاره کرد و از همه ادارات خواست برای استقبال از این رویداد آمادگی داشته باشند، به ویژه زیباسازی، پاک سازی شهر کرمانشاه و روان سازی ترافیک آمادگی لازم را داشته باشند.

شهرستان کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت ۲ میلیون استان را در خود جای داده است.

۳۲۰۹/۸۰۶۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.