حسن سلیمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: محسن حاجی میرزایی به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت آموزش و پرورش را از سال ها قبل می شناسم و در کمیسیون حقوقی مجلس که وزیر فعلی کشور نیز حضور داشتند ایشان نیز پیگیر مسائل و مشکلات مدارس کشور بودند.

او با بیان اینکه ارتباط خوبی با علی اصغر مونسان دارد، افزود: هر ۲ وزرای پیشنهادی مورد تائید اینجانب هستند و امیدواریم با آرای حداکثری در مجلس رای اعتماد نمایندگان را کسب کنند.

عضو کمیسیون محاسبات، برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شعار وزرای پیشنهادی به گونه ای باشد که در صورت رای اعتماد مجلس و در بازه زمانی که به عنوان وزیر به کشور خدمت می کنند، از عهده آن برآیند.

سلیمانی یادآور شد: همانگونه که در صحن علنی مجلس گفتم، از شعارهای غیرقابل عملی که در آینده باعث شود وزیر مربوطه مورد مواخذه قرار گیرد، باید پرهیز شود.

وی گفت: برای پرداخت مطالبات آموزش و پرورشی ها همچون گذشته شعار ندهیم، واقعیت ها به مردم گفته شود و برای نداشته ها برنامه ریزی کنیم.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: توسعه درآمد زایی در حوزه گردشگری از جمله گردشگری مذهبی و جامع نگری در همه حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و توسعه اقامتگاه های بوم گردی در دستور کار وزارت میراث فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، محسن حاجی میرزایی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارتخانه آموزش و پرورش و علی اصغر مونسان گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مجلس معرفی شده اند.

روز سه‌شنبه هفته جاری (۱۲ شهریور) جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی در مجلس برگزار می شود.
۷۴۴۷/۳۰۳۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.