به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند روز سه شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ اظهار داشت: بیکاری مهم‌ترین معضل کرمانشاه است و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ریشه در این موضوع دارد.

وی اظهار داشت: راه حل اصلی و مشخص برای رفع بیکاری، جذب سرمایه های جدید است و تا زمانی که شاهد ورود سرمایه های جدید نباشیم؛ نمی‌توان شاهد تغییر محسوسی در وضع بیکاری استان بود.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: متاسفانه برخی با سیاه نمایی و جوسازی‌های رسانه‌ای مشغول فراری دادن سرمایه‌گذاران از این شهر هستند.

وی گفت: متاسفانه این جوسازی‌ها به گونه‌ای است که حتی برخی کارآفرینان کرمانشاهی هم حاضر نیستند در زادگاه خودشان سرمایه‌گذاری کنند.

بازوند افزود: چندی پیش با یکی از کارآفرینان موفق کرمانشاهی - که در یزد یک کارخانه تولید شکلات با ۵۵۰ نفر اشتغال دارد - دیداری داشتم و از وی برای سرمایه گذاری در کرمانشاه دعوت کردم. خیلی صریح گفت ترجیح می دهم در همین کویر یزد باقی بمانم. ایشان از نحوه برخورد با کارآفرینان در کرمانشاه گله‌مند بود.

وی گفت: واقعا چه بر سر سرمایه گذاران آورده ایم که کویر یزد را به کرمانشاه ترجیح می دهند.

استاندار کرمانشاه افزود: سرمایه گذار دیگری خواهان احداث بزرگراه همدان _ کرمانشاه بود. آنقدر برخی افراد با دروغ پردازی، جوسازی کردند که از این کار منصرف شد.

وی اضافه کرد: همین سرمایه گذار خواهان اجرای پروژه یک شهرک توریستی صد هکتاری در مسیر بیستون به کرمانشاه بود. وقتی این فضا را دید دلسرد شد و در استان همسایه این طرح آن را اجرایی کرد. در آنجا نه کسی ادعا کرد استاندار شریک اوست و نه در مسیرش سنگ اندازی کردند.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: متاسفانه این جوسازی های منفی رسانه‌ای یکی از عوامل اصلی فراری دادن سرمایه گذارها و کاهش فرصت‌های شغلی جدید برای جوانان کرمانشاهی است.
۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.