پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از سردار «علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی کنگاور پس از اطلاع از ورود یک محموله قاچاق به داخل شهرستان رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی کامیون حامل کالای قاچاق شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی موفق به توقیف آن شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۷۵ حلقه لاستیک کامیون و ۱۰ حلقه لاستیک خودرو سواری قاچاق که طبق نظر کارشناسان  ارزش آن به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، همچنین از توقیف کامیون حامل لاستیک قاچاق و دستگیری راننده آن خبر داد و گفت: این فرد برای صدور حکم لازم تحویل دستگاه قضائی شد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس استان کرمانشاه عنوان کرد.

کشف ۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق در پاوه 

فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال و با تلاش ماموران پلیس شهرستان خبر داد. 

سرهنگ «حیدر حق جویان» اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران مبارزه با قاچاق کالای پاوه در خصوص حمل مقادیری سیگار قاچاق توسط یک دستگاه پژو ۴۰۵ تاکسی و اینکه این خودرو قصد سفر به شهر کرمانشاه را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی ادامه داد: تیمی از ماموران به سرپرستی رئیس پلیس پیشگیری پاوه و با انجام اقدام های اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد خودروی حامل سیگار قاچاق شده و در عملیاتی غافلگیرکننده آن را توقیف کردند.

سرهنگ حق جویان تصریح کرد: در بازرسی از خودروی پژو ۴۰۵، ۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۷۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی پاوه در پایان از دستگیری راننده تاکسی و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.