به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمدابراهیم الهی تبار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا و روز خبرنگار از تلاش های ایرنا در استان قدردانی کرد و گفت: ایرنا به عنوان رسانه نظام و دولت نقش موثری در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه دارد.

وی با بیان اینکه از گذشته تاکنون با خبرنگاران و اهالی رسانه از نزدیک ارتباط و آشنایی داشته ام، گفت: اثرگذاری نقش خبرنگاران را در انتقال رخدادهای جامعه به عینه دیده ام و بعضی از خبرنگاران از سرمایه های مادی و معنوی هزینه می کنند که رسالت خودشان را به خوبی به انجام برسانند.

او گفت: تلاش این نوع خبرنگاران باعث می شود خیلی از کارهایشان ماندگار می شود و در تاریخ خواهد ماند. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه امروز شاهد جنگ رسانه ای در دنیا هستیم و هر کسی قوی تر باشد بُرد بیشتری دارد، گفت: امروز یکی از چالش هایی که با استکبار داریم این است که آنها یکسری منافع در منطقه دارند که ما اجازه نمی دهیم و نتوانسته اند علیه ما هم به صورت فیزیکی کار انجام بدهند و همه دشمنی های آنها در قالب نرم از جمله هجمه رسانه ای و فرهنگی، تحریم اقتصادی و محدودیت کردن ها است.

الهی تبار یکی از دلایل تحریم آقای ظریف را نیز فعالیت قوی او در فضای رسانه ای دنیا و اینکه خود را صدای رسای ملت ایران معرفی کرد، دانست و گفت: دکتر ظریف به خوبی از رسانه ها استفاده کرده و در این عرصه درخشیده است.

او در ادامه سخنانش خود را مدیری رسانه باور دانست و گفت: انتظار داریم خبرنگاران همچنان امین باشند و خبر را آنگونه که هست منتقل کنند.

۳۰۳۳/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.