محمدحسین محبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رضا افضلی، بهمن تیموری، ارشک و یدالله محبی در بخش مردان و ندا مرادی و هانیه عاشوری در بخش زنان کشتی‌گیران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

وی ادامه داد: در بخش آقایان، افضلی در وزن ۷۴ کیلو، تیموری در ۷۹ کیلو، ارشک محبی در ۹۲ کیلو و یدالله محبی نیز در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی می گیرند.

محبی در خصوص بانوان کشتی گیر استان نیز گفت: مرادی در وزن ۷۰ کیلو و عاشوری در وزن به اضافه ۷۵ کیلوگرم به اردوی تیم ملی دعوت شده اند. 

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه یادآور شد: اردوی تیم ملی کشتی آزاد مردان ایران از ۱۴ تا ۲۵ مرداد در محل خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه غلامرضا محمدی سرمربی تیم کشتی آزاد بزرگسالان ایران است، از ابراهیم مهربان، عباس حاج کناری و مسعود مصطفی جوکار به عنوان مربیان این تیم یاد کرد.

محبی خاطرنشان کرد: تیم ملی کشتی آزاد ایران خود را برای حضور در مسابقات جهانی که روزهای ۲۷ تا ۳۱ شهریور به میزبانی قزاقستان برگزار و حکم انتخابی رقابت های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن را نیز دارد آماده می کند.

رئیس هیات کشتی استان در خصوص اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان نیز گفت: این اردو از ۱۳ تا ۲۰ مرداد در خانه کشتی حمیدسوریان تهران برگزار می شود.

وی یادآور شد: ستاره اسماعیلی و آنا براتی به عنوان مربی هدایت تیم ملی کشتی آلیش بانوان را برعهده دارند.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.