به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر شاه آبادی عصر سه شنبه در آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین که در سرسرای جلسات معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره قرار است روزهای ۱۹ تا ۲۲ مرداد برگزار شود.

وی تصریح کرد: در جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین هنرمندانی از استان های کردستان، لرستان، همدان، ایلام، خوزستان، آذربایجان شرقی و مرکزی حضور خواهند داشت.

شاه آبادی با اشاره به ارسال ۷۲ اثر به دبیرخانه جشنواره، خاطرنشان کرد: از مجموع آثار ارسالی، ۱۴ اثر پذیرفته شده و در این رویداد هنری شرکت داده می شوند.

فرماندار هرسین همچنین با بیان اینکه در جشنواره سال گذشته ۲۴ اجرا صورت گرفت، ادامه داد: برای جشنواره امسال ۴۲ اجرا طی سه روز برگزاری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه هنر تئاتر می تواند رونق و شکوفایی اجتماعی و اقتصادی را به هرسین هدیه کند، گفت: به طور قطع برگزاری چنین رویدادهایی تاثیر عمیقی بر مردم خواهد داشت.

شاه آبادی در پایان خواستار حمایت بیشتر مسئولان استانی از چنین جشنواره هایی شد و گفت: همین تئاتر خیابانی هرسین می تواند از جشنواره منطقه ای به رویدادی ملی و حتی بین المللی تبدیل شود.

هرسین در ۴۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.