مسئول کمیته ورزش های هوایی استان کرمانشاه گفت: هرچند هر ساله بار پاراگلایدر مسافت ایران را با برگزاری مسابقات کشوری به دوش می کشیم، اما از این پس تا زمانی که از سوی کمیته کشوری امتیاز نگیریم، دیگر مسابقات را برگزار نخواهیم کرد.

محمدرضا نقدی در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، به میزبانی کرمانشاه در برگزاری چهار دوره مسابقات کشوری پاراگلایدر رشته مسافت اشاره کرد و گفت: پتانسیل ها و قابلیت های زیرساختی بسیار مطلوبی در این رشته داریم و همین مسئله باعث شده تا به پایلوت مسابقات پاراگلایدر مسافت ایران تبدیل شویم.

وی تصریح کرد: از آنجایی که در هیچ جای ایران مسابقاتی به کیفیت مسابقات کرمانشاه برگزار نمی شود، هرساله شاهد استقبال بسیار خوب خلبانان پاراگلایدر ایران از مسابقات کشوری ویس قرنی هستیم.

مسئول کمیته ورزش های هوایی استان اضافه کرد: سایت ویس قرنی یکی از استانداردترین سایت های پاراگلایدر در ایران و جهان است که همزمان شش خلبان می توانند در آن تیکآف داشته باشند. از سوی دیگر فرهنگ مسابقات پاراگلایدر در کرمانشاه جا افتاده، بگونه ای که در زمان مسابقات پلیس، اورژانس، اداره ورزش و همه نهادهای ذیربط با استقبال خوب برای برگزاری بدون مشکل مسابقات با ما همکاری می‌کنند و تماشگران زیادی نیز برای مسابقات داریم که درهیچ جای ایران چنین موضوعی دیده نمی‌شود.

وی اضافه کرد: با این اوصاف، متاسفانه طی چهارسال گذشته کمیته ورزش های هوایی کشور حتی یک ریال برای برگزاری مسابقات و یا حتی بهسازی سایت پروازی ویس قرنی به کرمانشاه کمک نکرده و تمام هزینه را خودمان متحمل شده ایم.

نقدی تصریح کرد: با وجود میزبانی های مکرر و فعالیت های گسترده ای که در برگزاری مسابقات داریم، اما می‌بینیم در امتیاز بندی استان ها همیشه کرمانشاه را در رتبه دوم و یا سوم قرار می‌دهند.
 
مسئول کمیته ورزش های هوایی استان تاکید کرد: بار پاراگلایدر ایران را به دوش می کشیم، اما از آنجایی که طی این سالها امتیازی به استان نداده اند، لذا دیگر بدنبال برگزاری مسابقات کشوری نیستم، مگر اینکه کمیته کشوری درخواست های ما را قبول کند.

وی در ادامه گفت: کمک برای بهسازی و بازسازی سایت ویس قرنی، رتبه بندی عادلانه استان ها، بکارگیری نیروهای مجرب و توانمند کرمانشاهی در کمیته کشوری و اختصاص اعتبار برای برگزاری مسابقات از جمله شرایطی است که اگر کمیته کشور با آن موافقت کند، برگزاری مسابقات کشوری را ادامه خواهیم داد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.