معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شهر کرمانشاه روز گذشته (28 تیر) گرمترین روز امسال خود با دمای 41.5 درجه سانتی‌گراد را پشت سر گذاشت.
علی محمد زورآوند در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به روند افزایشی دمای روزانه استان که طی چند روز اخیر آغاز شده، افزود: این روند باعث افزایش دو تا چهار درجه‌ای دمای هوا در نقاط مختلف استان شده است.
وی ادامه داد: این روند افزایشی تا فردا (30 تیر) ادامه دارد و پس از آن کاهش دمای روزانه را خواهیم داشت، اما به دلیل پوشش ابری که در برخی نقاط استان ممکن است رخ دهد، دمای شبانه تا حدودی افزایش خواهد یافت.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه دمای شهر کرمانشاه دیروز (جمعه) در گرمترین ساعت به 41.5 درجه سانتی‌گراد رسید، اظهار کرد: روز گذشته گرمترین روز کرمانشاه از ابتدای امسال بوده است.
زورآوند با بیان اینکه چنین دمایی برای این فصل کرمانشاه کاملا طبیعی است، یادآور شد: شهر کرمانشاه رکورد دمای 44 درجه سانتی‌گراد را هم در سالهای گذشته داشته است.
وی عنوان کرد: دمای حداکثری شهر کرمانشاه معمولا هر سال بین 15 تیر تا 15 مرداد رخ می‌دهد و اکنون در میانه این فاصله زمانی قرار داریم.
به گفته زورآوند، دمای بیش از 41 درجه سانتی‌گرادی امروز و فردا نیز برای کرمانشاه ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: گرمترین نقاط استان در این ایام نیز قصرشیرین و سومار است که دمای این نقاط ممکن است طی امروز و فردا به بیش از 45 درجه سانتی گراد برسد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.