مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: برای خرید امتیاز یک تیم دسته اولی با چند تیم رایزنی کردیم، حتی به توافق هم رسیدیم، اما اجازه خروج از استان را به آنها ندادند.

افشین حسنی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: در یکی دو ماه اخیر مذاکراتی را به  منظور خرید امتیاز یک تیم دسته اولی با چند تیم انجام دادیم، اما تاکنون به نتیجه ای نرسیده ایم.

وی افزود: خونه به خونه بابل، گل ریحان البرز و اروند خرمشهر از جمله تیم های دسته اولی بودند که برای خرید امتیاز آنها رایزنی داشتیم و حتی به توافق هم رسیدیم، اما اجازه خروج امتیاز از استان را به آنها ندادند.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه اضافه کرد: اخیرا هم با یک تیم دیگر وارد مذاکره شده ایم و مبلغ خرید امتیاز را هم به حساب باشگاه مقابل واریز کرده ایم، اما کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان آن استان با خروج امتیاز تیم مخالف می‌کند.

وی تصریح کرد: البته با کمک مدیرکل ورزش وجوانان استان درحال رایزنی برای رفع این مشکل هستیم که امیدواریم به نتیجه برسیم.

با داوری ضعیف بازی را به گل‌گهر سیرجان واگذار کردیم  

حسنی در ادامه به دیدار دوستانه عصر روزگذشته(14 تیر) تیمش برابر گل گهرسیرجان و شکست 3 بر یک برابر این تیم اشاره کرد و گفت: داوری بسیار ضعیفی که در این دیدار شاهد آن بودیم، شکست تیم بعثت را رقم زد.

وی تاکید کرد: باوجود اینکه از چند روز پیش از مسابقه از هیات فوتبال استان خواسته بودیم تا داور توانمندی را برای این دیدار انتخاب کند، اما متاسفانه یکی از ضعیف‌ترین داوران استان را انتخاب کرده بودند و ناداوری که در این دیدار داشت باعث شد تا سه پنالتی مسلم برای تیم بعثت نادیده گرفته شود.

مدیرعامل باشگاه بعثت یادآور شد: وضعیت داوری در بازی بگونه ای بود که وینگوبگویچ سرمربی تیم گل گهر پس از اتمام بازی اذعان کرد که دو پنالتی تیم بعثت در این دیدار گرفته نشده و این بازی می توانست با برد یا مساوی برای بعثت به پایان برسد.

در دیدار دوستانه تیم بعثت و گل گهر سیرجان که ساعت 18:30 دیروز(جمعه) در ورزشگاه کارگران کرمانشاه برگزار شد، ایوب سبحانی تنها گل بعثت را به ثمر رساند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.