جهانبخش برومندفر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و در خصوص مسابقات فوتسال دسته جات آزاد اظهار داشت: این مسابقات با شرکت 20 تیم و در قالب چهار گروه پنج تیمی دور مقدماتی خود را دنبال می کند.
وی ادامه داد: از هر گروه 2 تیم و در مجموع هشت تیم راهی دور یک چهارم نهایی شده و سپس تیم ها براساس جدول از پیش طراحی شده با یکدیگر مسابقه و چهار تیم برتر راهی نیمه نهایی می شوند.
برومندفر افزود: مسابقات از سومین روز ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا دو سه روز قبل از اتمام این ماه مبارک ادامه خواهد یافت.
رئیس هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه تیم های شرکت کننده از محلات مختلف شهر کرمانشاه هستند، تصریح کرد: هر تیم با 12 بازیکن، یک سرمربی و یک سرپرست در مسابقات شرکت کرده و در پایان نیز به سه تیم اول جوایزی اهدا و به یک تیم هم کاپ اخلاق اهدا می شود.
وی یادآور شد: مسابقات این بخش هر شب به جز ایام احیا (شب های قدر) از ساعت 21 تا 24 در سرسرای امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار می شود.
برومندفر خاطرنشان کرد: مسابقات فوتسال رمضان سال گذشته با قهرمانی تیم شهدای حیدری طیب به پایان رسید.
رئیس هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه همچنین در خصوص مسابقات فوتسال جام رمضان که بین ادارات دولتی و دستگاه های اجرایی در حال برگزاری است، گفت: در این رقابت ها نیز 18 تیم در قالب 6 گروه سه تیمی با هم در حال رقابت هستند.
وی یادآوری کرد: بانک های ملی، سپه و تجارت، دادگستری، جهاد کشاورزی و تامین اجتماعی از جمله تیم های حاضر در این مسابقات هستند.
برومند فر در پایان گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان کرمانشاه برای نخستین بار است که برگزار می شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.