به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به دیدار مسئولان و کارگزاران نظام مقدس با رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار تاکید کردند که جنگ نمی شود زیرا آمریکا می داند در صورتی که جنگ را شروع کند، ما پایان دهنده به جنگ خواهیم بود و نابودی با دشمنان ما است.
وی اظهار کرد: همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی بر رعایت تقوای الهی و بیت المال و پرهیز از اشرافیت از سوی مسئولان تاکید کردند و فرمودند که نباید مسئولان جامعه رفتار و سبک زندگی خود و فرزندانشان اشرافی باشد زیرا مردم به آن ها نگاه می کنند.
وی گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب مذاکره با آمریکا یعنی مذاکره با شیطان و این سم است از این رو گزینه قطعی ملت ما مقاومت است و اینکه در فضای مجازی ایادی ملعون آن ها دم از جنگ می زنند می دانند که در صورت جنگ نابودی با آن هاست.
وی ادامه داد: پذیرفتن مذاکره با آمریکا یعنی اینکه سیستم دفاعی ایران اسلامی تضعیف شده زیرا آمریکا می خواهد به طور کامل سیستم دفاعی و موشکی ما را نابود کند.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: اقتصاد مقاومتی، عدم وابستگی به نفت و خام فروشی و مداخلات دستگاه ها در تولید داخلی و اقتصاد و کمک به تولید و تولید کنندگان و برنامه ریزی و کارشناسی دقیق برای افزایش تولیدات داخلی و بالابردن کیفیت کالاهای داخلی از راه های کمک به اقتصاد کشور است.
ملکی عنوان کرد: همچنین تربیت نیروی انسانی متفکر و فعال و اعتماد به جوانان به عنوان بزرگترین سرمایه کشور می تواند باعث پیشرفت کشور شود و اگر می خواهیم پیشرفتی داشته باشیم باید به جوانانمان به عنوان نیروی خلاق اعتماد کنیم.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.