قائم مقام موسسه آموزش عالی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: 50 تیم دانش آموزی و دانشجویی امروز در 2 نوبت صبح و عصر با هم به رقابت می پردازند.
وی با بیان اینکه این مسابقات برای اولین بار به صورت استانی برگزار می شود، گفت: در نظر داریم هر ساله این مسابقات را در کرمانشاه برگزار کنیم.
به گفته او، این مسابقات در ایران از سال 1382 آغاز شده و هر ساله دانشگاه های کشور مسابقات را برگزار می کنند و تاریخچه جهانی این مسابقات نیز به سال 1988 در کانادا برمی گردد.
وی اظهار داشت: این مسابقات عصر امروز به پایان می رسد و به سه گروه در هر بخش دانش آموزی و دانشجویی تندریس جشنواره، لوح تقدیر و هدایایی اهدا می شود.
قائم مقام موسسه آموزش عالی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه با بیان اینکه ترویج کار عملیاتی یکی از اهداف برگزاری این مسابقات است، گفت: دانش آموزان و دانشجویان در قالب تئوری و در کلاس های درس با این مباحث آشنا می شوند اما به صورت عملیاتی کار نکرده اند که این مسابقات فرصت مناسبی برای عملیاتی کردن مباحث تئوری فرا گرفته آنها است.
حدادی همچنین ایجاد فضای شادی و نشاط را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات دانست و افزود: دانش آموزان و دانشجویان را نباید تنها به حفظ کردن دروس تشویق کنیم بلکه در قالب این مسابقات باید فضای شادی و نشاط را برای آنها فراهم نماییم.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.