ه گزارش ایرنا، فضل اله رنجبر روز یکشنبه در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری که در محل فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: برای تحقق این هدف به مشارکت و مداخله مردم محله نیاز داریم و بهترین کاری که در این راستا صورت گرفته دفاتر تسهیل گری است که در میان مردم جای گرفته است.
وی افزود: کارشناسان این دفاتر به خوبی با مردم ارتباط برقرار کرده تا پروژه های متناسب با نیاز محله را با مشارکت مردم تامین شود.
رنجبر ادامه داد: ستاد بازآفرینی پایدار شهری یکی از جلسات مهم در حوزه شهرستان کرمانشاه است و انتظار دارم شهرداری کرمانشاه نگاه ویژه تری به این ستاد داشته باشد.
وی با تاکید براینکه حضور مسوولان شهرداری و راه و شهرسازی در این جلسه کمک بیشتری به پیشبرد امور می کند، گفت: بیش از نیمی از جمعیت استان در کرمانشاه قرار دارند از این رو این جلسه اهمیت دارد و باید بدان اهمیت بیشتری داد تا نقش آفرینی بیشتری داشته باشیم.
رنجبر با تاکید براینکه درصدد توسعه دفاتر تسهیل گری هستیم، گفت: اگر بتوانیم همه دفاتر تسهیل گری را در بافت های فرسوده و حاشیه ای فعال کنیم بسیاری از بافت ها با مشارکت مردم تغییر می یابد.
مطالعات نشان می دهد حدود 300 هزار نفر از جمعیت یک میلیون نفری شهر کرمانشاه هم اکنون در سکونتگاه های غیررسمی اسکان دارند.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.