به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رستگار یوسفی روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش جوانرود با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش، افزود: آموزش و پرورش محور توسعه است و اگر این نهاد تقویت شود تاثیر آن در همه ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سایر بخش ها مشهود خواهد بود.
وی با بیان مسائل و مشکلات انحلال مجتمع های آموزشی جوانرود، گفت: برای ماندگاری مجتمع های آموزشی برای سال تحصیلی جدید پیگیری های لازم انجام گرفته و ادامه دارد.
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز در این گفت: مشکلات انحلال مجتمع های آموزشی را با وزیر آموزش و پرورش مطرح می کنیم که مناطق محروم را از این قاعده مستثنی کنند.
شهاب نادری با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش منطقه اورامانات گفت: راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در شهرستان ثلاث باباجانی می تواند فرصتی خوبی برای تربیت معلمان در منطقه باشد.
وی از حمایت های مهندس بازوند استاندارکرمانشاه در ثبت جهانی اورامانات نیز قدردانی کرد.
مدیر آموزش و پرورش جوانرود نیز در ادامه به کمبود معلم در برخی از رشته های تحصیلی اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود برای سال تحصیلی جدید 863 نفرساعت در مقطع دوم متوسطه کمبود معلم داشته باشیم و این در حالی است که در برخی رشته ها مازاد داریم.
محمود داوودی زاده با بیان اینکه تا چهار سال آینده 50 درصد فرهنگیان در فاز بازنشستگی قرار می گیرند خواستار افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان شد.
وی اظهار داشت: زنگ سپاس معلم، غباروبی مزارشهدا و تجلیل از معلمان نمونه از مهمترین برنامه های هفته معلم در شهرستان جوانرود است.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزارنفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.7453/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.