به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر «فرهاد آریانفر» روز چهارشنبه در همایش بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبد امیر علی صیاد شیرازی و شهدای نیروهای مسلح استان کرمانشاه که در تالار نرگس برگزار شد، با اشاره به اقدام های آمریکا علیه سپاه و تحریم کشور افزود: نیروهای مسلح با استمرار از خون شهدا و تاثیرپذیری از فرهنگ عاشورایی به وظیفه خود در راستای اقتدار نظام جمهوری اسلامی حدت و شدت بیشتری به خرج می دهند.
او بر آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از کشور تاکید کرد و گفت: همه تحت امر مقام معظم رهبری آماده جان فشانی برای کشور هستیم.
امیر آریانفر در ادامه با ذکر چند خاطره، شهید صیاد شیرازی را انسانی پاک نهاد و شجاع در جبهه های جنگ معرفی کرد و گفت: این شهید بزرگوار همیشه بر وحدت قلوب نیروهای مسلح کشور تاکید داشت و در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی تلاس و فداکاری می کرد.
در پایان همایش بزرگداشت سالگرد شهادت صیاد شیرازی از 15 خانواده نیروهای مسلح استان کرمانشاه تجلیل شد.
امیر سپهبد علی صیادشیرازی در 1323 خورشیدی در یکی از شهرهای مشهد چشم به جهان گشود،
او در دوران دفاع مقدس در عملیات های مختلفی شرکت جست که از آن جمله می توان به عملیات های طریق‌القدس، فتح‌المبین، بیت‌المقدس، رمضان، مسلم‌بن‌عقیل، مطلع‌الفجر، محرم، والفجر 1، 2، 3، 4 و 8 و 9، خیبر، بدر، قادر و مرصاد اشاره کرد.
علی صیاد شیرازی پس از سال ها مبارزه و جانفشانی در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی 21 فروردین 1378 خورشیدی مقابل منزلش هدف تیر کین دشمنان قرار گرفت و به شهادت رسید.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.