به گزارش ایرنا، سعدی مصطفی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این مانور فرضی، تماس هایی با ادارات عضو ستاد بحران انجام شد که یکی از بندهای آبخیزداری در حوزه روستای «کلاوه» دچار شکستگی شده و آب به منازل مردم روستا سرایت کرده و مدیران در بازه زمانی مشخص خود را به این روستا رساندند.
وی تصریح کرد: این مانور با هدف آمادگی نیروهای امدادی، تقویت توان عملیاتی، هماهنگی بین بخشی و بررسی نقاط ضعف دستگاه های عضو ستاد بحران شهرستان روانسر برگزار شد.
سرپرست فرمانداری روانسر ادامه داد: با توجه به پیش بینی وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان و اعلام آماده باش به همه دستگاه ها و نهادها، سنجش میزان آمادگی دستگاه های اجرایی یکی دیگر از اهداف مانور ساعت صفر بود.
مصطفی زاده با بیان اینکه برگزاری این مانور بدلیل قرار گرفتن واقعی واحدهای امدادی در شرایط بحران تمرین بسیار مناسبی بود، اضافه کرد: عملکرد واحدهای امدادی در این مانور قابل قبول بود اما این به معنای قرار داشتن آنها در وضعیت آمادگی کامل نیست و بدون شک باید در این خصوص تمهیدات بیشتری اندیشیده شود.
وی گفت: با توجه به تنوع اقلیمی و موقعیت جغرافیایی شهرستان روانسر، پدیده سیل از جمله حوادث تهدید کننده منطقه به شمار می رود.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7455/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.