سرهنگ محمد حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از محورهایی که احتمال ریزش کوه در آن وجود دارد، حمیل به ایلام است چرا که بارش هایی که از شب گذشته در این محور آغاز شده همچنان ادامه دارد.
وی افزود: محورهای مواصلاتی اورامانات از روانسر گرفته تا پاوه و ثلاث باباجانی نیز به دلیل کوهستانی بودن احتمال ریزش در آن ها وجود دارد.
سرهنگ حیدری همچنین رانش زمین در نقاط یاد شده را نیز دور از ذهن ندانست و گفت: این شرایط می طلبد که رانندگان با احتیاط کامل رانندگی کنند و از توقف بی مورد در حاشیه جاده ها خصوصا مناطق کوهستانی پرهیز کنند.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه محورهای کرمانشاه - اسلام آبادغرب، کرمانشاه - بیستون - کنگاور و اسلام آبادغرب - پل دختر را پرترددترین محورهای استان کرمانشاه تا پایان روز هفتم فروردین عنوان کرد.
وی همچنین با اشاره به بارش های متناوب باران از لغزنده بودن اکثر محورها خبر داد و گفت: رانندگان باید با احتیاط کامل در جاده ها حضور یافته و از انجام رفتارهای خطرناک مانند سبقت غیرمجاز خودداری کنند.
سرهنگ حیدری تصریح کرد: پرهیز از سرعت غیرمجاز و رعایت فاصله طولی مناسب با سایر خودروها از دیگر نکاتی است که رانندگان حتما باید مورد توجه قرار دهند.
این مقام انتظامی در عین حال از بازبودن تمامی راه های اصلی و فرعی در استان خبر داد و گفت: تردد در تمامی محورها جریان دارد و مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است.
وی در پایان با اشاره به حضور 105 گشت پلیس در جاده ها، گفت: رانندگان که در حین سفر مرتکب 2 تخلف حادثه ساز شوند خودروی آن ها به مدت 72 ساعت توقیف خواهد شد.
استان کرمانشاه در مجموع هشت هزار و 100 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
بارش باران از دوشنبه هفته جاری در استان کرمانشاه آغاز شده و اکنون نیز ادامه دارد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، بارش ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه (11 و 12 اردیبهشت) با وزش باد نسبتا شدید، رعد و برق و رگبار پراکنده تگرگ همراه و سبب آبگرفتگی معابر و احتمالاً سیلاب می شود.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.