صادق خدادادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در پی بارندگی های شدید 2 روز گذشته سه پل ارتباطی در حوزه این شهرستان مسدود و آسیب جدی دیده که در حاضر بازگشایی شده است.
وی همچنین از تلف شدن 20 راس دام و تخریب چند واحد دامی براثر شدت بارندگی خبر داد و گفت: در 2 نقطه از شهرستان نیز گزارش رانش زمین داشته ایم.
خدادادی همچنین از زیر آب رفتن 50 هکتار از اراضی کشاورزی 2 منطقه میرآباد و ازگله این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: آبگرفتی و سیلاب و طغیان رودخانه ها بیشتر در منطقه گرمسیری این شهرستان به دلیل رسوبی بودن خاک آن اتفاق می افتد.
فرماندار ثلاث باباجانی با بیان اینکه خساراتی به زیرساخت ها به ویژه در قسمت راه های ارتباطی و پل ها وارد شده است، گفت: اکنون هیچ مشکلی از بابت قطعی گاز، برق، آب و تلفن در شهرستان وجود ندارد.
خدادادی در ادامه از رفع مشکل آب شرب 2 روستا این شهرستان خبر داد و گفت: اکیپ های ارزیاب ستاد مدیریت بحران در حال ارزیابی خسارت های احتمالی ناشی از بارندگی های اخیر است.
وی در پایان با بیان اینکه بارش باران همچنان در این شهرستان ادامه دارد، افزود: انشاالله این رحمت الهی با مدیریت صحیح خسارت آنچنانی برای مردم نداشته باشد و اگر مردم مشارکت کنند خسارتی آنچنانی وارد نخواهد کرد.
بارش باران در استان کرمانشاه در سه روز اخیر از مرز 140 میلی متر گذشته است.
شهرستان ثلاث باباجانی با 38 هزار نفر جمعیت در 88 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.
3209/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.