مراد علی تاتار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ستاد مدیریت بحران و دستگاه های امدادی از روز گذشته پای کار و در آماده باش کامل بودند و به خدمات رسانی در سطح شهر پرداختند.
وی اضافه کرد: با اقدام های صورت گرفته از سوی شهرداری و اعضای ستاد مدیریت بحران و دستگاه ها و عوامل امدادی، لایروبی کانال ها و دفع آب های سطحی در سطح شهر انجام شده است.
فرماندار قصرشیرین گفت: روز گذشته همچنین نسبت به جابه جایی عشایر سطح منطقه در مسیر سیلاب ها و رودخانه ها اقدام شد و مسافران نوروزی که در شهرستان نیز حضور دارند در مدارس به صورت رایگان اسکان داده شدند.
تاتار ادامه داد: در 24 ساعت گذشته 21 میلی متر باران در این شهرستان بارید که خوشبختانه تاکنون گزارشی از وجود مشکل برای شهروندان و مردم روستاها نداشته ایم.
فرماندار قصرشیرین اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان 24 میلی متر باران باریده است و میزان بارندگی های سال زراعی جاری تا کنون نیز 463میلی متر بوده که این میزان در مدت مشابه سال قبل 380 میلی متر به ثبت رسیده است.
وی ادامه داد: هم اکنون اعضای ستاد مدیریت بحران پای کار هستند و مشکلی در شهرستان وجود ندارد و در صورت وقوع سیلاب خدمات رسانی و اسکان مسافران نوروزی در مدارس انجام می شود.
شهرستان قصرشیرین واقع در غرب کرمانشاه به علت اقلیم مناسب و آب و هوای بهاری همه ساله پذیرای شمار زیادی از مسافران و میهمانان نوروزی است.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
3012/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.