به گزارش ایرنا؛ سردار 'علیرضا مرزبانی' روز جمعه در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) انتظامی کرمانشاه اظهار داشت: از هفته ها پیش بحث تامین امنیت مسافران نوروزی در استان کلید خورد و خوشبختانه با زحمات همکاران شاهد رضایت خاطر این عزیزان هستیم.
وی ادامه داد: علاوه بر گشت های به کارگیری شده، حدود 40 ایستگاه پلیس نیز در کنار اماکن گردشگری، تفریحی، تاریخی و اقامتی مسافران و مهمانان نوروزی برپا شده است.
سردار مرزبانی با مهم ارزیابی کردن مقوله امنیت در ماندگاری مسافران و گردشگران گفت: تمام تلاش پلیس برقراری امنیت کامل برای هموطنانی است که کرمانشاه را برای مسافرت انتخاب کرده اند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: کوچکترین احساس ناامنی می تواند تاثیر نامطلوبی در روحیه مسافران نوروزی داشته باشد و حتی ممکن است باعث شود آن ها در سال های آتی هیچگاه این استان را برای مسافرات انتخاب نکنند و این خوشایند استانی مانند کرمانشاه نیست.
وی تاکید کرد: پلیس خود را خادم مردم دانسته و تمام سعی و توانش را به کار می بندد تا لبخند رضایت را بر لبان مسافران نوروزی، هموطنان و همشهریانش بنشاند.
سردار مرزبانی در پایان به مهمان نوازی مردم کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: مردم این دیار با رفتار خوب خود باعث شده اند اکثر هموطنانی که کرمانشاه را برای مسافرت انتخاب کرده اند در پایان با خاطره ای خوش به شهر و دیار خود برگردند.
در تعطیلات نوروزی سال قبل بیش از 2 میلیون مسافر و گردشگر نوروزی از استان کرمانشاه دیدن کردند.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.