به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری، امنیت را یکی از نعمت های بی بدیلی دانست که خداوند به ملت ایران هدیه کرده و از این بابت از همه مسئولان و در راس رهبر معظم انقلاب، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی قدردانی کرد.
او تلاش دشمن را نفوذ در میان ملت و مسئولان دانست و گفت: دشمن وحدت و اتحاد ملت ایران را نشانه گرفته و ما نیز باید هوشیار باشیم و از دامن زدن به تفرقه خودداری کنیم.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه این جلسه از استاندار کرمانشاه بابت زحمات و تلاش هایی که برای بازسازی مناطق زلزله زده می کشد، قدردانی کرد و گفت: در نتیجه این زحمات و تلاش ها شاهد بازسازی مناطق زلزله زده و رفع مشکلات مردم هستیم.
ماموستا محمدی همچنین از توجه دولت و به ویژه شخص استاندار به روحانیون و طلاب اهل سنت قدردانی کرد و افزود: برگزاری گردهمایی های وحدت آفرین در منطقه اورامانات موجب کوری چشم دشمنان شده است.
او یکی از انتظارات مردم از مسئولان را حضور آنان در میان خود دانست و گفت: خوشبختانه استاندار کرمانشاه چهره ای مردمی است و حضور زیادی در میان مردم دارد.
استان کرمانشاه حدود 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 2 هزار و 600 روستا و 34 شهر دارد که از این تعداد حدود 300 هزار تن در منطقه اورامانات و برخی از شهرستان های استان اهل سنت هستند.
3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.