به گزارش ایرنا، فضل الله رنجبر روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه در سال 97 تلاش و اقدامات مناسبی صورت گرفته است، افزود: در سال جاری روند رشد بیکاری در استان متوقف شد و استان ما در خصوص جذب تسهیلات اشتغال روستایی رتبه اول را به دست آورد که باید این روند در سال جدید با جدیت ادامه یابد.
او با بیان اینکه 75 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در حوزه شهرستان کرمانشاه در سال جاری جذب شده، اظهار امیدواری کرد در سال جدید با برنامه ریزی دقیق خدمتگزار صادقی برای مردم باشیم.
رنجبر از رسیدگی به زیباسازی و اقتصاد شهری کرمانشاه و توجه به موضوع حاشیه نشینی به عنوان دیگر اولویت ها برای سال آینده یاد کرد و گفت: تاکنون 10 دفتر تسهیل گری در شهر ایجاد شده که به دنبال گسترش آن هستیم.
وی با تاکید براینکه فرمان رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، منشور جدیدی برای تحرک و شور و نشاط در جامعه است، افزود: پس از سپری شدن 40 سال از عمر بابرکت انقلاب، باوجود همه تنگناها اما به خواست خدا با درایت مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان و حضور موثر مردم، توطئه های دشمن خنثی شده و فراز و نشیب متعددی را پشت سرگذاشته ایم و به کوری چشم دشمنان وارد دهه پنجم انقلاب شده ایم.
وی با بیان اینکه بیانات و منشور گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری باید در سال جدید در راس امور قرار گیرد، ادامه داد: در نخستین جلسه شورای اداری سال 98، ادارات و به ویژه ادارات مرتبط با فرهنگ باید برای ترسیم خطوط اصلی این فرمان حضور یابند که در این زمینه می توان به اداراتی همچون آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران و میراث فرهنگی و گردشگری، سازمان فرهنگی شهرداری و دانشگاه رازی اشاره کرد تا برنامه های خود را براساس این منشور تشریح کنند.
رنجبر با تاکید بر اینکه دشمن با همه توان به جنگ اقتصادی ملت ایران آمده است، ادامه داد: بار سنگین این تحریم های اقتصادی بر دوش ملت قرار دارد و جنگ تمام عیار اقتصادی را دشمن علیه ما اعمال کرده و باید همه برای یاری دادن به دولت و خنثی کردن توطئه دشمن تلاش کنیم.
وی اضافه کرد: با توجه به تحرک و نشاطی که استاندار در عرصه کار آغاز کرده اند همه ما موظف هستیم در راستای تداوم آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری و تداوم راه شهدا خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم چراکه مردم داری و مردم محوری از اصولی ترین پایه های انقلاب است.
وی بر حمایت از برنامه های دولت برای اجرای بهتر برنامه ها در راستای رفع تنگناهای اقتصادی تاکید کرد و از توجه ویژه به موضوع جوانان، ورزش، توجه بیشتر به امنیت و مقابله با سرقت و غیره به عنوان دیگر اولویت های سال جدید یاد کرد.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت دارد که یک میلیون نفر از این جمعیت در شهرستان کرمانشاه است.
7460/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.