پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ «فضل الله شیری» اظهار داشت: در راستای اجرای بند پ ماده 161 آیین‌ نامه راهنمایی و رانندگی، رانندگان موظف هستند پیش از رسیدن به گذرگاه عابر پیاده و در صورت حضور یا عبور اشخاص، وسیله نقلیه خود را متوقف کنند.
وی ادامه داد: پیاده‌روها، محل‌های خط کشی، گذرگاه‌های غیرهمسطح ( پل‌های هوایی و زیرگذرها ) محل‌هایی هستند که عابران مجاز به تردد از آن‌ها هستند.
سرهنگ شیری تصریح کرد: حرکت وسایل نقلیه داخل پیاده‌روها علاوه بر جریمه 650 هزار ریالی، پنج نمره منفی را نیز برای راننده متخلف به همراه خواهد داشت.
رئیس پلیس راهور کرمانشاه یاداور شد: در صورتی که راننده ای خودروی خود را داخل پیاده‌ رو پارک کند علاوه بر جریمه 400 هزار ریالی وسیله نقلیه اش توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌ شود.
وی ادامه داد: رعایت نکردن حق تقدم، تجاوز وسایل نقلیه به گذرگاه عابر پیاده یا توقف در این محل‌ها نیز جریمه 200 هزار ریالی را برای رانندگان متخلف همراه خواهد داشت.

**افزایش ساعات کار مراکز تعویض پلاک کرمانشاه
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه همچنین ازافزایش ساعات کار مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری پلیس راهوراستان در بازده زمانی 10 تا 20 اسفند ماه امسال خبر داد.
سرهنگ شیری اظهار داشت: با توجه به افزایش مراجعات متقاضیان به مرکز تعویض پلاک در ایام پایانی سال و به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مراجعان، این مراکز تا ساعت 16 فعال خواهند بود.
وی افزود: افزایش ساعات کار مراکز تعویض پلاک صرفاً مربوط به مرکز استان نبوده و این خدمات تا ساعت اعلام شده در سایر مراکز شهرستان ها که دارای مرکز تعویض پلاک هستند نیز به مراجعان ارائه خواهد شد.
رئیس پلیس راهور کرمانشاه یادآوری کرد: ارائه خدمات مضاعف به مراجعان فقط مربوط به مراکز تعویض پلاک بوده و ارائه سایر خدمات خودرویی در ساعات اداری صورت می گیرد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.