به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدضیاء هاشمی در مسیر برگشت از استان لرستان به تهران، جمعه شب وارد کرمانشاه شد و در یک دیدار صمیمانه حدود 2 ساعت با مدیر و خبرنگاران مرکز ایرنای کرمانشاه گفتگو کرد.
هاشمی در این دیدار بر اهمیت جایگاه خبرگزاری ایرنا در استان‌های کشور تاکید و عنوان کرد: همه نهادهای دولتی و حاکمیتی موظفند که در برنامه‌های خبری خود از خبرگزاری ایرنا دعوت کنند زیرا ایرنا تنها خبرگزاری رسمی نظام است.
او همچنین با تقدیر از تلاش‌های همکاران ایرنا در کرمانشاه، گفت که در سال 98 طی یک سفر کاری سه روزه به کرمانشاه خواهد آمد.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی همچنین به صورت تلفنی با هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه گفتگو و از ارتباط و همکاری نزدیک او با ایرنای کرمانشاه تشکر کرد.
رئیس ایرنای مرکز کرمانشاه هم در گزارشی به خدمات و تلاش‌های صورت گرفته برای پوشش رویدادها و حوادث مختلف استان بویژه در زلزله سال 96 کرمانشاه اشاره کرد و گفت: همکاران مرکز کرمانشاه از پیشتازان خبررسانی در استان هستند.
این دیدار در محل فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه برگزار شد و به همین دلیل 2 دیدار پیش‌بینی نشده اما کوتاه هم در حاشیه آن انجام شد از جمله گپ و گفت دکتر هاشمی با فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی و نیز دکتر اعلمی رئیس دانشگاه رازی.
7444/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.