سجاد اعظم عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان دیدار تیم های هندبال زاگرس و فرازبام دهدشت درگیری میان عده ای از بازیکنان تیم ما و هواداران حریف پیش آمد که در پی آن کمیته انضباطی چند بازیکن ما را هرکدام یک جلسه قطعی و چند جلسه تعلیقی محروم کرد.
وی ادامه داد: علی اعظم، مسلم کاظمی و حمیدرضا حسنوند هر کدام یک جلسه به صورت قطعی و چند جلسه نیز به صورت تعلیقی از همراهی تیم زاگرس محروم و به مقداری جریمه نقدی نیز محکوم شده اند.
اعظم تصریح کرد: مجتبی کرمیان دیگر بازیکن تیم زاگرس نیز که پیشتر در خبرها نامش به عنوان یکی از محرومین آمده بود مشکلی برای همراهی تیم در مسابقه آینده ندارد و با محرومیتی مواجه نشده است.
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در ادامه ضمن نکوهش رفتار برخی از بازیکنانش، گفت: آن ها به عنوان یک ورزشکار حرفه ای باید بدانند تحت هیچ شرایطی حق درگیری با تماشاگران را ندارند و در دهدشت نیز باید خویشتن داری بیشتری از خود نشان می دادند.
وی گفت: از این رو در کمیته انضباطی باشگاه نیز جرایمی برای آن ها درنظر گرفته شده تا همواره به یاد داشته باشند نباید با تماشاگران درگیری پیدا کنند.
اعظم در عین حال تصریح کرد: بازیکنان تیم ما در شرایطی با هواداران تیم دهدشت در پایان مسابقه درگیری پیدا کردند که از ابتدا تا انتهای مسابقه ناسزا شنیدند و مورد بی احترامی قرار گرفتند.
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب همچنین با اشاره به محکومیت این باشگاه به پرداخت جریمه 100 میلیون ریالی، گفت: ما به این حکم اعتراض کردیم چرا که هیچ نقشی در درگیری ها نداشته و ایجاد امنیت سالن محل برگزاری مسابقه با تیم‌ میزبان است.
وی تصریح کرد: باشگاه زاگرس اعتراض کتبی خود را به این جریمه اعلام کرد اما کمیته استیناف ان را رد و ما مجبور به پرداخت مبلغ جریمه هستیم.
اعظم در پایان ابراز امیدواری کرد دیگر در سالن برگزاری مسابقات هندبال آن هم در سطح لیگ برتر شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.
مسابقه تیم های هندبال زاگرس اسلام آبادغرب و فراز بام روز پنجشنبه 25 بهمن در دهدشت برگزار و با برتری 29 بر 28 تیم میزبان به پایان رسید.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.