به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه دهم اسفند شهر کرمانشاه افزود: نباید اینگونه باشد که برخی افراد یا اقشار جامعه سهم بیشتری از بیت‌المال و امکانات داشته باشند.
او اظهار کرد: مفهوم اقتصاد مستقل این است که باید روی پای خودمان بایستیم و از تولید انبوه و با کیفیت داخلی حمایت کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار رئیس جمهوری سوریه با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: بشار اسد هشت سال در مقابل گروه‌های تکفیری از 70 کشور جهان استقامت کرد و به همین دلیل رهبر انقلاب او را قهرمان جهان عرب لقب داد.
آیت الله علما همچنین به دیدار جمعی از مداحان اهل بیت با رهبر انقلاب در هفته جاری اشاره و عنوان کرد: مداحان جایگاه بسیار خوبی برای ارتباط با عامه مردم در اختیار دارند و به فرموده رهبری باید از این فرصت برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنند.
به گفته او، مداحان می‌توانند در مناسبت‌های مختلف مذهبی و در قالب شعر و نوحه‌ ارزش‌هایی مانند نماز، امر به معروف و نهی از منکر، تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی-اسلامی را ترویج و تبلیغ کنند.
امام جمعه کرمانشاه در همین زمینه به مشکلات موجود بر سر راه ازدواج جوانان اشاره و تاکید کرد: همه ما موظف هستیم که ازدواج جوانان را آسان کنیم و در این زمینه بکوشیم.
آیت الله علما همچنین با تسلیت درگذشت آیت الله مومن از فقهای شورای نگهبان، گفت: ایشان در حقیقت شخصیتی مومن و ممتاز و پشتوانه‌ای برای انقلاب، رهبری، حوزه و اجتهاد بودند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به هفته احسان و نیکوکاری هم اشاره و تاکید کرد: همه سعی کنیم در آستانه ایام نوروز فقرا را دریابیم و به اندازه توان به آنان کمک کنیم.
وی همچنین با گرامیداشت هفته درختکاری بر اهمیت حفظ و توسعه منابع طبیعی تاکید کرد.
7444/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.