به گزارش ایرنا؛ آیت الله مصطفی علما روز چهارشنبه در دیدار دکتر فاطمه رضوان مدنی مدیرکل جدید بهزیستی استان کرمانشاه اظهار داشت: خدمت به معلولین، کودکان بی سرپرست و سالمندان که از مهمترین فعالیت‌های این سازمان محسوب می شود جزو بالاترین خدمت های الهی و انسانی است که قطعا هرکسی توفیق چنین خدمتی را نخواهد داشت.
وی گفت: انشالله مدیریت جدید بتواند با استفاده از تجارب و توانایی های خود با عبور از همه مشکلات موجود همانند کمبود اعتبار بهترین خدمت را به این عزیزان ارائه دهد که خود شخص و نسل‌های آینده او نیز از این خدمات متاثر و مورد عنایت خداوند قرار خواهند گرفت.
مدیرکل جدید بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این دیدار گفت: این سمت بنا بر سنگینی بار مسئولیتی که دارد بسیار سخت است اما با تکیه بر خداوند متعال همه تلاش خود را در خدمت به همه جامعه مورد حمایت بهزیستی انجام خواهیم داد.
فاطمه رضوان مدنی افزود: به طور قطع خدمت به مردم بخصوص خدمت به چنین جامعه ای باعث افتخار برای هر شخصی خواهد بود و انشالله بتوانیم در خدمتگزاری به این عزیزان مورد رضایت خداوند قرار بگیریم.
رضوان مدنی روز دوشنبه در حکمی از سوی رئیس سازمان بهزیستی کشور به عنوان مدیرکل استان کرمانشاه جانشین دکتر امید قادری شد.
نزدیک به 53 هزار نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان کرمانشاه از خدمات بهزیستی بهره ‌مندند که از این تعداد 33 هزار نفر معلول و 6 هزار نفر نیز زنان سرپرست خانوار هستند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.