به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوندعصر شنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: پس از وقوع زلزله مهیب و ویرانگر 21 آبان سال گذشته که 10 هزار میلیارد تومان برای دولت بار مالی به همراه داشت، از شخص رئیس جمهوری گرفته تا بقیه وزرا و اعضای دولت بارها به کرمانشاه سفر و از مناطق زلزله زده بازدید کردند.
وی ادامه داد: دولت برای جبران بخش عظیمی از ویرانی های زلزله 880 میلیارد تومان اختصاص داد که حدود 95 درصد آن تخصیص یافته و مدیران استانی باید برای جذب آن تلاش بیشتری کنند.
بازوند همچنین با اشاره به بودجه استانی کرمانشاه در سال 97 که به 711 میلیارد تومان رسید، گفت: در مجموع و با احتساب اعتبارات مربوط به زلزله در سال جاری بالغ بر یک هزار و 590 میلیارد تومان برای کرمانشاه تصویب شد.
استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: 337 میلیارد تومان اعتبار در قالب اسناد خزانه برای استان باقی مانده است که مدیران تا پایان سال مالی (31 تیر 98) فرصت جذب آن را دارند.

**میزبانی جشنواره پویانمایی فرصتی برای معرفی ظرفیت های استان است
وی در بخش دیگری از سخنانش کسب میزبانی جشنواره ملی پویانمایی را فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان کرمانشاه برشمرد و گفت: با برپایی هرچه بهتر این رویداد می توانیم کرمانشاه را به عنوان یک استان موفق به مردم کشور و حتی دنیا بشناسانیم.
بازوند گفت: رسانه ملی در حالی میزبانی جشنواره پویانمایی را به کرمانشاه داد که استان های دیگر نیز خواستار برپایی این رویداد مهم فرهنگی بودند ولی تلاش کردیم برای شاداب سازی روحیه هم شهروندان زلزله زده خود این میزبانی را کسب کینم که خوشبختانه اینگونه هم شد.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه قرار است سیمای 31 مرکز استانی دیگر مستندی از توانمندی های کرمانشاه ساخته و آن را پخش کنند، گفت: این خود یک امتیاز بزرگ برای معرفی هرچه بهتر استان است و به جشنواره ای در دل جشنواره پویانمایی تبدیل می شود.
وی همچنین با اشاره به جمله تاریخی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای کشور است، افزود: جشنواره پویانمایی فرصتی مناسب برای نشان دادن این چهره و قابلیت ها و ظرفیت های آن است.
بازوند همچنین همه دستگاه های اجرایی استان را مکلف کرد که تمام توان و امکانات خود را برای هرچه بهتر برگزار کردن جشنواره ملی پویانمایی به کار گیرند.
استاندار کرمانشاه در پایان با قدردانی از زحمات خانم ابتکار، گفت: ایشان در پست های مختلفی که حضور داشته اند همواره منشاء خیر و برکت بوده اند و به کرمانشاه نیز در سمت های گوناگون کمک های زیادی ارائه کرده اند که جای قدردانی دارد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.