سیدزمان حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه شرایط روحی تیم در آستانه بازی حساس مقابل نماینده آمل در مرحله نهایی پلی آف لیگ دسته یک مساعد است و همه اعضای تیم متحد و یکدل فقط به پیروزی فکر می کنند.
وی با بیان اینکه تیم آمل از جمله ریشه دارترین تیم های بسکتبال ایران است، گفت: این تیم با هزینه های میلیاردی از همان ابتدای فصل نیز با هدف صعود به لیگ برتر در مسابقات شرکت کرد.
حسینی خاطرنشان کرد: تیم ما هم باوجود اینکه اولین سال حضورش را در مسابقات لیگ یک تجربه می کرد باغیرت بازیکنان و البته حمایت هواداران پرشور خود توانست تا این مرحله صعود و یکی از مدعیان جدی حضور در مسابقات فصل آینده سوپر لیگ باشد.
سرمربی تیم ابرازسازان درمانگر گفت: حالا که تیم ما تا این مرحله صعود کرده از همه خواهش می کنم تنها به حمایت از نماینده بسکتبال کرمانشاه فکر کنند تا این مرحله را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته و راهی سوپرلیگ شویم.
وی گفت: خیلی از تیم ها آرزو داشتند هم اکنون جای نماینده کرمانشاه باشند و شانسی برای صعود می داشتند، حال که توانسته ایم به این مرحله برسیم و چیزی تا صعود به رقابت های سوپرلیگ باقی نمانده خوب است همه دست به دست هم داده و زمینه صعودی تاریخی را فراهم کنیم.
حسینی اضافه کرد: بسکتبال کرمانشاه آنقدر شایستگی دارد که سال آینده با تیم های بزرگ کشور مسابقه دهد و مطمئن هستم با حمایتی که مدیران باشگاه انجام می دهند می توانیم در سوپرلیگ نیز موفق ظاهر شده و نتایج خوبی کسب کنیم.
تیم های بسکتبال ابزارسازان کرمانشاه و کاله آمل اولین مسابقه مرحله پلی آف نهایی برای صعود به رقابت های سوپرلیگ باشگاه های کشور در سال آتی را روز جمعه هفته جاری (سوم اسفند) در کرمانشاه برگزار می کنند.
مسابقه دوم این 2 تیم نیز هفته بعد در آمل برگزار می شود و هر تیمی که بتواند این 2 مسابقه را به سود خود خاتمه دهد به سوپرلیگ صعود می کند و در صورتی هم که هر کدام آن ها در یک مسابقه صاحب برتری شوند کار به دیدار سوم می کشد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.